Super Mario Bros Game Kanggo NES Klasik - Super Mario Bros Game

Super Mario Bros Game Kanggo NES Klasik

Hot

Thursday 28 December 2017

Super Mario Bros Game Kanggo NES Klasik


Sampeyan kudu mikir cepet lan maju kanthi cepet kanggo ngrampungake lelampahan gedhe iki! Putri Mushroom diselehake dening suku penyu Koopa. Iku gumantung marang sampeyan kanggo nglindhungi dheweke saka genggeman Raja Koopa sadurunge wektu habis. Dadi yen bisa, ora gampang. Kanggo njaluk marang putri, sampeyan kudu mendaki gunung-gunung, ngliwati samudra, njaga jarak strategis saka ngethok endhog, perang prajurit penyu, lan jebakan-jebakan sing gedhe sing bisa dianggo Raja Koopa. Iku perusahaan liya saka BROS SUPER MARIO.!

Super Mario Bros minangka pangalihan utama sing bakal diluncurake kanggo NES ing taun 1985. Iki minangka hiburan utama kanggo ngandhakake manawa tantangan sing luwih apik kanthi pedoman sing apik. Super Mario Brothers saiki paling dhuwur ing game komputer. Sampeyan bisa muter ing NES, Famicom, SNES, GBA, lan ing pungkasan Wii. Pracayaa kula kabeh, hiburan iki minangka pendhudhuk asli nanging apik, lan isih aktif dina iki. Mario minangka karakter video game utama lan dheweke bakal ngadeg lan ngubengi wong liya sing nyoba nggawe panggonan. Dheweke bakal dadi gedhe banget ing industri game komputer, sawayah-wayah kanthi efek gigantic iki.

The Game Story:

Akeh wong nyatakake narasi hiburan iki asih lan minangka karusakan utama. Maksudku akeh sing padha karo hiburan liyane ngendi putri bakal ditangkap lan sampeyan kudu nyisihaken dheweke. Plot sing penting banget kanggo hiburan kasebut yaiku Bowser ngeculake mantra misuwur babagan Kerajaan Jamur. Sing gedhe-gedhe sing bisa ngendhakake Putri lan ngalahake mantra abhorrent yaiku Mario lan Luigi.

Kabeh barang sing dianggep, hiburan iki sejatine dadi pangalihan utama kanggo miwiti plot-plot kasebut. Supaya bisa, saestu, apa sing ora kepenak babagan Mario mubeng-mubeng mbuang Putri Peach saka crita Bowser? Dadi, iku langsung lan crita sing ngyakinake. Aku yakin crita iki ora nduweni pangkat sing dhuwur amarga cahya nyatakake menawa crita iki crita anyar banget lan bisa uga diarani konyol. Dadi sing bisa, saiki, kita kabeh ngerti babagan legenda tukang tenung, MARIO.

Gameplay:

Hiburan iki nyenengake nyenengake kanggo main. Tujuan saka pangalihan wis rampung saben tingkat kanthi cepet lan ngrampungake tingkat lan mlumpat sing dhuwur minangka kepikiran menyang spanduk. Sampeyan bakal nemu musuh sing populer, umpamane, Goombas, Koopas, Piranha Plants lan liyane. Ana dhuwit recehan sing nyebar kabeh liwat hiburan ing wilayah sing ora resmi lan ditutupi ing babagan sing kudu dhadha. Nalika sampeyan entuk 100 dhuwit recehan sampeyan entuk urip tambahan.

Sampeyan njaluk skor kanggo nomer musuh sampeyan mateni, apa dhuwit sing sampeyan njupuk, lan alasan sing beda-beda. Saben level khusus lan nduweni obstructions khusus ing saben lan minangka impact play. Ana 8 alam sing biasane 4 ana ing saben jagad. Hiburan kasebut luar biasa amarga alasan sing nduweni fakta ing sajroning ati sing beda-beda sajrone pangalihan sing tansah nyenengake. Malah ana misteri sing kurang alam semesta lan pipa kinclong sing menehi hiburan lan angin apik tenan.

Pangalihan uga ditambahake ing pirang-pirang labyrinths kanggo menehi test sethitik. Sampeyan uga bisa muter 2 pemain ing ngendi sampeyan bisa main minangka Mario lan Luigi lan nyemplung koin King koala. Saperangan saka kekalahan iku menawa pangalihan ora dawa, layar katon liwat, lan bakal dadi bingung. Ing kasempatan sing diputer sampeyan cekap cepet sampeyan bisa ngalahake saben tingkat ing sekitar 30 menit.

Sampeyan ora bisa mundur nalika sampeyan push ahead ing tingkat. Pangalihan kasebut nyebabake kasunyatan yen sampeyan ora bisa kanthi cara apa wae lan ora ana sing nerusake karo (sampeyan bisa nggunakke kode kanggo miwiti saka donya sing ilang ing). Layar pangalihan katon kanthi bener. Aku kanthi efektif menehi gameplay saka Super Mario Bros sing 10/10 yen ana ing tingkat sembarang tingkat luwih saben donya.

Temenan, sampeyan ora bisa mung nglawan tingkat kasebut kaya sampeyan lan sampeyan dhewe, supaya sampeyan duwe pirang-pirang perkara sing bisa ditemokake kanggo mbantu sampeyan. Minangka prakara sing paling penting ana daya sing bisa ditemokake kanggo ngatasi kabeh liwat hiburan. Pisanan sampeyan bakal entuk Super Mushroom, lan mlebu Mario iki bakal berkembang dadi rong dimensi (Super Mario!) Lan duwe kapasitas kanggo njupuk siji tambahan saka musuh (lan bali menyang Mario khas) sadurunge ilang.

Minangka Super Mario, sampeyan uga entuk kapasitas kanggo ngilangi potongan-potongan pemblokiran biasa sing dilakoni liwat iki bisa dadi gelar sing terkenal kanthi cara sing beda-beda, manggon ing alun-alun misteri utawa mung njupuk dalan sing terlindhungi. Ing kasempatan sing ngungkapake powerup nalika dadi Super Mario, bakal dadi tanduran geni, sing ora bakal ngidini sampeyan ngetokaké luwih akeh nanging durung ngakeni sampeyan bisa gelem mbebayani. Fireballs bisa ngetokaké musuh ing siji pencét, lan mbudidaya sing padha bisa dilakoni kanthi mlayu ing mungsuhan sing paling mungsuh, nanging saiki luwih gampang kanggo ngetokake fireball saka pamisahan lan ngalahake musuh saka pemisahan sing dilindhungi. Kanggo apa wae wektu sampeyan bisa nemtokake cara supaya kapasitas geni, sampeyan bakal kepenak.

Nanging, sampeyan uga bisa jamur 1Up, sing bakal menehi urip tambahan, lan koin. Mata uang iku koleksi sing bakal menehi urip tambahan nalika ngumpulake 100 wong, ing wektu kasebut counter bakal bali supaya sampeyan bisa ngumpulake ekstra 100, lan sebagéyan. Kabeh barang ing pangalihan; dhuwit recehan, powerups, finishing tingkat, ngatasi musuh sing ditambahake menyang skor fokus.

Skor iki minangka ekstra saka arcade amusements, lan ora umum digunakke kanggo apa wae amarga skor dhuwur wis dibusak nalika sampeyan mateni reassure sampeyan ora bakal ana oposisi babagan. Ora nduweni komponèn sing nyisihake bisa uga muni, nanging kanthi spesifik, tingkat bisa rampung sadurunge suwe lan ana sing bisa dipikirake babagan zona twist misteri.

Ngrujuk babagan wawasan sing duwe hak istimewa, yaiku salah sawijining bab sing luar biasa babagan pangalihan iki. Nalika akeh variasi NES beda-beda nduduhake sampeyan kabeh, ing kene ana ukuran sing ora bisa ditemokake kanthi powerups utawa potong mint, funnels sampeyan bisa ngetik kanggo entuk akumulasi mata uang lemah lan ing wektu anggur bakal njupuk metu saka obstruct hit sing bisa pindhah menyang "syurga koin". Siji-sijine sing nyenengake karo saben bukti-bukti sing ana ing njero ruangan iki yaiku sawetara sing dipamerake, ana sing ana ing alun-alun blok sing durung tau dipikirake.

Ana macem-macem kotak sing kasebar ing saben tingkat, mung karo tandha tandhingan sing mesthine ngandhut sesuatu, supaya sampeyan ora bisa duwe kamar kanthi prasaja kanggo nemoni kabeh blok sing khas. Apa sing prayoga babagan iki sampeyan bisa muter liwat pangalihan kaya akeh wektu lan isih nemokake soko sampeyan ora mikir babagan. Ukuran barang misteri minangka faktor sing cukup kanggo ngapa pengalihan nduweni replayability sing luar biasa.

Ilustrasi:

Ilustrasi ing pangalihan iki apik banget kanggo wektu. Kanggo mbukak kanggo sampeyan kasunyatan prakara iki, aku isih seneng banget karo desain ngayahi dina iki. Sanajan nyatane yen Mario lan Luigi duwe pewarnaan smidgen lan rada diblokir, dheweke menehi bona fide lan ngundang panas amarga ngerti dheweke dadi hiburan utama Mario.

Yayasan kasebut mung bisa dadi langit biru kanthi bramble ijo utawa awan, nanging kabeh iku sing dibutuhake. Iku mbuktekake apa wae nanging angel kanggo ndeleng obyek tampilan cedhak kayata pamblokiran sampeyan bisa mencet utawa musuh sampeyan munggah marang.â €? Ora ana apa sampeyan bisa grumble babagan karo desain lan utamané nalika hiburan nguripake padha padha luar biasa.

Swara:

Swara iku apik banget. Maksudku iku ora nyenengke kaya sing paling nyenengake NES lan dadi wiwitan musik "do-do ..."! Penyisihan iki nduweni musik khas kanggo saben tingkat unik, kaya sel, level submerged, lan level darat. Kabeh ing kasempatan mati sing apik lan nambah pangalihan malah. Namung musibah sing rada nyebabake kedadeyan swara sing rada lemah, nanging aku ora kudu nggragas. Umum iki minangka melodi tandha apik sing narik kawigaten saya kaya musik pengalihan nganti kaya.

Siji bab sing sampurna yaiku musik iku sethitik setelan penting banget ing kesempatan mati sing sampeyan ngidini wektu mudhun nganti kurang saka 100 detik sing ditinggalake, musik bakal akselerasi kanggo ngandhani yen sampeyan kudu nyurung. Saliyane, ing acara yen sampeyan entuk bintang (kekuwatan), musik bakal ngganti topik liyane sing bakal tundhuk persis nganti titik nalika daya habis, tandha swara apik banget kanggo nalika mulai ngalami agonizing nglawan sampeyan. Dampak swara ing pangalihan uga gedhe, padha ora banget muddled, lan dering sing muter luar biasa kanggo nggawe sampeyan aran kaleksanan nalika rampung tugas utawa nyekel powerup.

Kontrol:

Pelencongan iki dhasar sing njaluk lan muter hiburan. Format kontrol dadi dhasar durung apik tenan. Hiburan nyathet saben pangembangan ing njeroné. Sampeyan terus maju lan Mario ora bisa dipindhah dhisik. Akeh unduhan NES ora bisa tanpa cacat iki, nanging hiburan iki mesthi. Sampeyan bisa mbukak lan mumbul lan sampeyan bakal njupuk ing jebakan kanthi cara sing paling apik kanggo nemoni pemisahan sing paling adoh lan paling utama ing wektu-wektu. Controller NES langsung lan manis dimainake luar biasa karo pangalihan lan hiburan kasebut saben urutan apik.

Kertu kontrol NES ora kanthi cara apa waé sing bisa dikembangake, nanging ing hiburan iki, sampeyan ora bakal bisa ngrasa apa-apa. Bantalan D dipigunakaké kanggo mindhah kiwa lan tengen, lan kanthi pencét mudhun sampeyan bisa bebek, sing uga nggawa corong mudhun ing kesempatan sing "mbukak".

Tangkap sing digunakne kanggo mlumpat, lan saestu alus; pencet cendhela ndadekke babagan hop sing kurang lan pencet sing luwih lengkap ngasilake bantala sing luwih dhuwur. Tangkap B nduweni rong tujuan - tossing fireballs ing acara sing duwe katalis, lan sanadyan sing iku nyekel mbukak. Iku luwih apik tinimbang apa wae sing sampeyan pikirake, amarga yen sampeyan lagi mlaku lan kudu ngetokake balon geger, sampeyan bisa kanthi cepet ngetokake nyekel ing titik kasebut maneh kanggo nyala siji, tanpa kalah kanthi cepet.

Mbaleni Nilai:

Iki minangka titik padhet. Aku ora bisa ngeling-eling carane kerep aku ngalahake teladan iki sing nggumunake. Nduweni sampeyan bali kanggo tambahan. Iki minangka hiburan dasar sing cukup anyar kanggo nyenengake kanggo muter. Sampeyan bisa nyoba kanggo ngalahake skor kepungkur panjenengan. Sampeyan bisa muter 2 pemain kanggo ngresiki munggah karo kanca utawa sampeyan bisa nyoba jejak periode lan usaha kanggo rekaman. Utawa, maneh ing acara sing sampeyan seneng aku sampeyan mung bisa ngalahake maneh mung kanggo sentimen kolosal ngalahake sing ora bisa diinterminasi. Hiburan iki sing wiwit kabeh. Sing ing panggonan iku ndadekake pangalihan sing luwih gedhe kanggo nggawe.

Masalah:

Iku bener banget nemen tanpa warpin

4 comments: